
MISJA
Misją producenta reklamy zewnętrznej BALANDA jest tworzenie identyfikacji otaczającej nas infrastruktury z wykorzystaniem innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań.
WIZJA
Nasza wizja zakłada ciągłe i konsekwentne zwiększanie udziału przedsiębiorstwa w rynku krajowym oraz zagranicznym, dlatego bezustannie dążymy do udoskonalania oferowanych Klientom usług i produktów, nieprzerwanie unowocześniamy nasz park maszynowy i dbamy o podnoszenie kwalifikacji zatrudnianych pracowników.
W naszej pracy skupiamy się przede wszystkim na potrzebach Klientów. Dla nich właśnie kreujemy reklamy i właśnie od ich zadowolenia zależy nasz sukces.
CELE STRATEGICZNE
Główne założenia realizowanego przez producenta reklam BALANDA modelu biznesowego to:
- oferowanie Klientom produktów o wysokiej jakości i interesującej estetyce;
- ciągła ekspansja na rynku krajowym;
- bezustanne doskonalenie procesów produkcyjnych oraz twarów przez inwestycje w nowoczesne maszyny i technologie – zgodnie ze strategią „Innowacyjna BALANDA 2013-2015”;
- orientacja na Klientów sieciowych z branż: paliwowej i energetycznej, finansowej, odzieżowej i spożywczej oraz telekomunikacyjnej, a także maksymalizacja produkcji na rzecz ww.;
- obsługa kluczowych inwestycji branży budowlanej;
- specjalizacja w obsłudze rebrandingów;
- stała kontrola rentowności przedsiębiorstwa.