Jeste�my na Google+
Google+

Misja, wizja, strategia

Producent reklam BALANDA. Misja, wizja, strategia

MISJA

Misją producenta reklamy zewnętrznej BALANDA jest tworzenie identyfikacji otaczającej nas infrastruktury z wykorzystaniem innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań.

WIZJA

Nasza wizja zakłada ciągłe i konsekwentne zwiększanie udziału przedsiębiorstwa w rynku krajowym oraz zagranicznym, dlatego bezustannie dążymy do udoskonalania oferowanych Klientom usług i produktów, nieprzerwanie unowocześniamy nasz park maszynowy i dbamy o podnoszenie kwalifikacji zatrudnianych pracowników.

W naszej pracy skupiamy się przede wszystkim na potrzebach Klientów. Dla nich właśnie kreujemy reklamy i właśnie od ich zadowolenia zależy nasz sukces.

CELE STRATEGICZNE

Główne założenia realizowanego przez producenta reklam BALANDA modelu biznesowego to:
  • oferowanie Klientom produktów o wysokiej jakości i interesującej estetyce;
  • ciągła ekspansja na rynku krajowym;
  • bezustanne doskonalenie procesów produkcyjnych oraz twarów przez inwestycje w nowoczesne maszyny i technologie - zgodnie ze strategią „Innowacyjna BALANDA 2013-2015”;
  • orientacja na Klientów sieciowych z branż: paliwowej i energetycznej, finansowej, odzieżowej i spożywczej oraz telekomunikacyjnej, a także maksymalizacja produkcji na rzecz ww.;
  • obsługa kluczowych inwestycji branży budowlanej;
  • specjalizacja w obsłudze rebrandingów;
  • stała kontrola rentowności przedsiębiorstwa.
baner_redbull_1002piksele